Det här seminariet är genomfört.

Framgångsfaktorer och fallgropar inom Influencer Marketing

Missa inte tillfället att lyssna på Emil Larsson och Simone Pohjolainen från Cure Media berätta om Framgångsfaktorer och fallgropar inom Influencer marketing.

Emil och Simone brinner för Influencer marketing och har nästan sett fler Youtube-klipp än Youtube själva. Efter tusentals kampanjer sitter de på kunskap och learnings som de ser fram emot att få dela med sig av.

Under en timme får du lära dig allt ifrån hur du köper dig snabb och kostnadseffektiv räckvidd till hur du bygger ett intressant innehåll så att kampanj och budskap sprider sig självt. Förhoppningsvis lämnar du med större kunskaper och praktisk kompetens i hur du kan hantera olika plattformar och vilken typ av KPIer du ska utvärdera din kampanj på.

Det här får du:

● Vad är influencer marketing
● Vad ska ni som köpare tänka på
● Hur, varför och vilka influencers
● Hur relevant är målgruppsdata för en lyckad kampanj
● Framgångsfaktorer och fallgropar
● Case
● Exempel på budget och tidsplan