Det här seminariet är genomfört.

Produktionsledarens roll i marketing automation-miljön.

Kom och lyssna till Per Söderström, grundare av Content Marketing Group

 

Produktionsledarens roll i marketing automation-miljön.

Marknadskommunikationen håller på att erövras av IT-folket.

Programmatic, automatic – vilka nya “-matics” ligger runt hörnet?

 

På vilket sätt påverkas

– skapandet av kommunikation?

– produktion av kommunikation?

– distribution av kommunikation?

 

Och – runt hörnet – vilken roll spelar produktionsledaren?

Ska hen sonika döpas till producent – som producent för en långfilm eller TV-produktion?

Vem är regissör?

Och vad gör projektledaren?

 

Marketing automation är en process som handhar kommunikation via samtliga (digitala) kanaler, där både teknik och algoritmer spelar en avgörande roll.

Hur lång tid tar omställningen, och vilken roll spelar producenten i den?

 

Frukost finns framdukat från 07:45. Välkomna!

OBS! NY ADRESS